Si renunt…

Daca ai stii de cate ori iti soptesc numele cand nimeni nu asculta, ai intelege cat de mult insemni pentru mine.
Si daca ai putea sa citesti bataile inimii mele, ai vedea ca oricare din ele, poarta chipul tau. Ai vedea cat dor zace in mine si cat de greu se scurg minutele in noapte, cand raman singura cu gandurile mele. Si ma intreb ades, cui altcuiva ai putea sa apartii, daca nu mie?

Atat mi-as dori sa-ti pot spune…atat de mult mi-as dori sa ma asculti.
As vrea sa plecam la rasaritul soarelui, spre orizontul ce ne sta in fata. Sa ne prefacem ca nu exista timp, ca nu exista moarte, ca nu exista amintiri…
Sa stergem apoi urmele pasilor ce’au ramas in urma, sa nu fie cale de-a fi gasiti…

Pietrele,pamantul, raurile si cerul,sa fie martorii tacuti ai iubirii noastre. Sa renastem in Eden si sa ne iubim ca si cum n’ar mai fi fost nimic pana atunci. Ca doi copilasi a caror inimi inseteaza dupa o dragoste pura. Si cand va veni clipa sa plecam mai departe, sa nu cumva sa ma lasi in urma. Ia-ma de mana si tine-ma strans, ca si cand insasi a ta viata ar depinde de asta.

Ti-as spune atatea secrete ce le-am ascuns adanc in inima mea, toate ofurile ce le-am strans atunci cand erai departe de mine. Dar mi-e teama sa nu ma crezi un copil naiv, ce a visat la prea mult. Mi-ai dat aripi sa zbor… dar acum mi-e teama sa nu mi le iei inapoi. Asa ca pasesc tematoate mai departe, sperand sa ma mai iubesti o zi, Visand sa mai fii langa mine si maine.

Dar tu, dispari in ceata. Te ratacesti usor printre gandurile mele si incet, parca incep a te uita. Si atat de mult mi-as dori sa nu o fac. Dar te privesc in timp ce te departezi. Iti simt sarutarile pline de ezitare si tremurul din voce de fiecare data cand iti iei ramas bun, ca si cum ar fi pentru ultima data.

Si ma rog seara de seara, ca daca va fi sa pleci, sa te uit repede. Sa-mi invaluie cerul sufletul in smoala si sa nu simt nimic. Sa nu te urasc, sa nu plang de dor sau de singuratate. Ci doar sa te uit, asa cum ai facut-o si tu.

Iar in timp ce toata fiinta mea si-ar dori sa se sfarame, sa am puterea sa tin capul sus si sa spun cu tarie ca te-as mai fi putut iubi un veac. Sa te las sa pleci fara sa-ti cersesc prezenta pe mai departe… fara sa ma vezi plangand si fara sa fi stiut vreodata cat de mult am putut sa te iubesc.

Si daca va trebui totusi vreodata sa renunt, invata de pe acum te rog, cum sa te tin langa mine…

~ de sirenes pe 27 Noiembrie 2011.

6 răspunsuri to “Si renunt…”

  1. Imi place ca scrii mereu despre despartiri,intamplari nasoale,nostalgie,pierderi etc.E ceva foarte adanc logic ca imi plac odata ce le citesc mereu.Acesta este un hobby?Cat timp iti ia sa le compui?De unde te inspiri ca nu poti sa creezi ceva asa din nimic,marii poeti si povestitori sau inspirat si ei la randul sa nu imi zici ca doar pur si simplu.Deci inafara de raspunsul care l-am zis eu altceva 🙂 Mersi

  2. Hehe, mai scriu si despre altceva, dar depinde de starea mea de spirit.
    Nu prea am mai postat pe blog, pentru ca lucrez la un roman.
    Aici cand postez, trebuie sa fie ceva scurt dar oarecum captivant. Nu vreau sa scriu pareri personale despre lumea din ziua de azi, pentru ca sunt destule bloguri de genul acesta. Nu vreau nici sa-mi povestesc viata pe aici, pentru ca nu ar fi dragut…asa ca aleg varianta care imi ramane. 🙂
    Il pot numi si hobby, pentru ca imi place sa scriu…si sa vorbesc. Sunt foarte vorbareata de fel.
    Mmm, de obicei nu imi ia mai mult de 10-15 min sa scriu un articol ca cel de mai sus. In special daca am cursivitate in idei.
    Si chiar nu ma inspir din nimic. De fapt nu prea stiu ce sa iti raspund. De obicei imi gasesc o piesa instrumentala si compun in functie de ce stare imi induce piesa respectiva. Probabil daca piesa ar fi fost mai vesela, si ideea principala ar fi fost alta.
    Facem un mic experiment, daca tot mi-ai scris si m-ai citit pana acum. Cauta o piesa instrumentala pe youtube. Ceva ce iti place tie…mai vesel sau mai putin vesel (sa nu spun trist) si urmatoare postare o sa fie pentru tine. E bine?

  3. http://www.youtube.com/watch?v=hZ9qWpa2rIg Iti multumesc un gest frumos acuma ce pot sa zic decat Creare Placuta 😛

  4. Haha, draguta piesa, dar ma duce cu gandul la un bal ceva. E prea complexa pentru ce am eu nevoie. Daca esti draguta sa cauti ceva mai simplu ar fi perfect. Nu cauta simfonii si etc. Mm, pian, vioara, chitara, nai,oboi…si nu orchestra. Cer prea multe?:)) E o provocare piesa asta, asa o sa incerc pe viitor ceva sa vedem ce iese. Ok?

  5. http://www.youtube.com/watch?v=Q34FryAXX9k uite asta e piesa numa din vioara ,dar totusi daca tot nu e pe placul tau, uite ca sa nu zici ca sunt baiat rau http://www.youtube.com/watch?v=gIuotFZnBtk 🙂 alege una din ele pe care te simti tu mai creativa :P.Ok?

    • Intra in spam daca primesc prea multe mesaje de la aceeasi adresa. Scz. Ti’am lasat doar comment’ul asta.
      O sa incerc ceva pe viitor cu ale tale piese. Desi cea care e doar cu vioara o am deja, la una din postarile mai vechi. 🙂 Dar o sa vedem.
      Mersi de colaborare. 😉

Lasă un răspuns

 
