Pentru noi

   

Lasa-ma sa te cuprind in brate si sa nu-ti mai dau drumul. Pentru cateva momente, lasa-mi firea egoista sa te detina, sa apartii cu totul si cu totul fiintei mele. Priveste-ma doar pe mine de dimineata pana seara, de cand deschizi ochii in zor pana cand ti-i inchide oboseala.

Lasa-ti pasii sa ma urmeze de acum pana in veci, sau macar inca o bucata de drum sa te stiu la dreapta mea. Lasa-ti buzele sa se contopeasca cu ale mele, si saruta-ma ca si cand m-ai saruta pentru ultima data. Saruta-ma cu pasiune, cu dedicatie, cu o dorinta nebuna, saruta-ma ca si cum asta ne-ar fi ultima clipa inainte de-a ne pierde in neant.

Prinde-mi mana cu gingasie, dar pastreaz-o strans, ca nu cumva sa se desprinda, iar eu sa fiu luata de curentii acestei lumi.
Sopteste-mi cuvintele pe care vreau sa le aud, sopteste-mi despre iubire si despre nemurire, despre cat m-ai asteptat si cat de fericit esti ca astazi sunt a ta.
Si asculta-ma. Asculta cu atentie cand iti spun ca te iubesc si iarta-ma cand te cert. Iarta-ma cand nu inteleg lumea si chinul tau , cum si eu te iert cand nu-mi intelegi dorul.

Si cand nimeni nu crede in noi, lasa-ma pe mine macar, sa cred in tine. Iubeste-mi stangacia cu care iti spun ca va fi bine. Adora-mi lacrimile ce le vars rugandu-ma pentru o lume mai buna. Alinta-mi gingasia de copil si mai lasa-ma putin pana sa cresc.

Iar intr-o zi, de nu voi mai avea cuvinte sa iti vorbesc, de nu voi mai avea urechi sa te aud, sau ochi sa te vad, nu uita, ca inima va bate in continuare pentru tine. Daca intr-o zi, viata ne va purta pe alte carari, urmarind alte vise si contempland alte idei, haide sa nu uitam niciodata, ca am luptat.

Sa ne amintim in veci, ca am iesit biruitori, ca ne-am iubit atat de mult pe cat am zis ca ne vom iubi. Sa nu dam uitarii gustul buzelor, mirosul pielii, vocea, rasul, privirea aceluia pe care candva l-am iubit mai mult ca orice.

Dar sa nu uitam ca acum, suntem aici. Suntem impreuna, iar visul nostru, se indreapta frumos spre acelasi cer.
Si daca m-ai tinut strans de mana pana acum, tine-ma pana la sfarsit. Pentru ca eu, nu ii voi da drumul.

~ de sirenes pe 17 Octombrie 2011.

Un răspuns to “Pentru noi”

  1. Cel mai bine să lupți pentru o relație și să dai tot ce ai mai bun 😛 Cel mai aiurea e că nu depinde numai de unul să meargă bine .

Lasă un răspuns

 
