Daca as fi TU

„Si din tot ce stiam, mi’a ramas doar amintirea ochilor tai. Mereu veseli, plini de lumina si speranta, albastrii ca cerul si adanci ca marea. Restul, ai luat cu tine.
Ti-am privit umbra cum te urmareste fidela spre avionul ce avea sa mi te duca departe. M-am uitat apoi spre inaltul cerului, gandindu’ma ca el avea sa te insoteasca pentru cateva ore. Si eram atat de gelos. Mi-as fi dorit atunci, sa fiu doar o pata de nor, ca sa te mai pot privi pentru inca ceva timp. Apoi mi-as fi dorit sa ma transform in ploaie, sa-ti sarut chipul atunci cand din neglijenta, ti-ai fi uitat umbrela acasa, intr-o dimineata ce clar prevestea venirea mea.
Cand norii isi revarsa furia asupra pamantului pe care calci, eu sa mai raman prin baltoacele formate de-a lung de drum si sa oglindesc inocenta chipului tau, in acel cadru trist si gri. Dar tu nu stii ca sunt acolo si ma tulburi asa cum o faceai si atunci cand erai aici.
Si cand soarele rasare, ma prefac in abur si trec din nou prin chinul de a te pierdea, de a te vedea plecand. Ma inalt deasupra ta, rugandu-ma in tacere, sa vina iarna. Sa o pot lua de la capat. Sa ma calci in picioare si sa ma murdaresti, dar sa nu simt chin, sa nu simt durere, ci doar extazul de a te vedea din nou. Poate intr-o zi, o sa fiu o lacrima varsata din ochiul tau. Si poate o sa sufar atunci cand voi aluneca usor pe obrazu’ti, si poate o sa ma doara atunci cand o sa realizez, ca sunt alungat din pricina altuia. Dar te iubesc atat de mult, incat nu imi pasa.
Si totusi sunt om. Nu sunt fulg de nea, nu sunt lacrima, nu sunt nici picatura de ploaie. Sunt doar un simplu om, care te urmareste in timp ce pleci, si viseaza lucruri imposibile. Iar toate acestea, sunt doar iluzii desarte ale unui biet indragostit, care-si inchinpuie propriul univers, in care el, nu exista fara ea.
Am ramas pentru cateva clipe atintit la privelistea avionului care pleaca usor, dar inima vroia sa o ia la fuga. Vroia sa strige: „OPRESTE-TE!”, dar gura nu imi dadea voie. Ci statea inclestata, tremurand…statea muta si neputincioasa. Intr-un final, tot ce am putut spune, a fost: „E prea tarziu!”.
Atunci avionul a decolat spre zarile albastre, iar eu, am ramas acolo asteptand. Am ramas timp de cateva ore, in care mi-am planuit viata fara tine, realizand ca tot ce voi face, va fi sa sper…
Astazi, ma aflu in acelasi loc, doar ca acum, iti asteapt intoarcerea. Si asta…pentru ca nu am renuntat niciodata si pentru ca asta inseamna iubire adevarata! „

PS: Asta as spune daca as fi TU !


~ de sirenes pe 16 Decembrie 2010.

4 răspunsuri to “Daca as fi TU”

  1. Speranta moare ultima…dar moare. Cel putin multe dintre ale mele asa au patit…

    • Nu moare. ;)) Doar o sa treaca ceva mai mult timp pana la marea „revenire”. Trebuie rabdarea sfintilor cand e vorba de dragoste. Atata tot.

  2. „si cand va fi sa te vad pentru ultima oara… sa te vad si apoi sa inchid ochii pentru totdeauna… „

Lasă un răspuns

 
