Raw Vegan

Am hotarat sa incerc ceva nou. ==> Raw vegan

Nu stiu cati dintre voi ati auzit de termen, dar ca sa il definesc cat de cat simplu, as putea spunea „mancatul vegetalelelor in stare cruda”.  Am trecut prin ceva etape sa ajung aici : vegetarianism, veganism simplu…si acum raw vegan.  Partea cea mai frumoasa, ar fi ca nu ai nevoie de aragaz. Desi multe dintre retetele procurate pana acum, au in compozitie alimente ce inca nu am auzit de ele, cred ca ma voi descurca de minune. Mi’e putin teama in ceea ce priveste gustul. Dar daca nu a murit nimeni pana acum din asta, nu cred ca o sa fiu eu prima. Desi la mine mancatul legumelor crude, s’a limitat la salate de rosii cu ceva castraveti si salata de cruditati : morcovi, telina, sfecla (radacinoase in general). Mai mult de atat nu cred ca am experimentat.

ASA…de vreo cateva zile am aflat de cartea Ligiei Pop ==> „Retete vegane fara foc”. Suna infricosator de bine as putea spune. Exact de ce aveam nevoie. Si uite asa imi incep expeditia in raw veganism. Pentru mai multe detalii, puteti urmari blogul Ligiei aici. Pe blogul ei o sa mai gasiti detalii despre noua ei emisiune Ligia’s Kitchen (Bucataria Ligiei).

Sunt foarte entuziasmata de ceea ce am inceput si ce pot sa va mai spun…cu Dumnezeu inainte.

 

UPDATE (17.12.201o – 13:51)

Daca aveti de gand sa adoptati acest stil de viata, aveti grija ca inainte sa va procurati toate ingredientele necesare. Pentru ca veti realiza ca nu prea aveti ce face cu nimic din continutul actual al frigiderului. Asa ca pune-ti mana pe un pix, o foaie, cartea cu retetele Ligiei si notativa cam ce ati vrea sa savurati + toate ingredientele necesare. Apoi fuguta la cumparaturi. Aveti grija ca produsele sa fie bio. O sa fie ceva de umblat, dar va spun sincer, ca se merita.

Acestea sunt concluziile dupa primele zile. Recunosc ca am mai trisat putin, dar putin de tot. Sa-mi fie cu iertare. Va urma…

~ de sirenes pe 15 Decembrie 2010.

3 răspunsuri to “Raw Vegan”

  1. Multumesc si iti doresc mult succes! Ca un sfat, ia-o incet cu o masa raw pe zi, si nu incerca sa-ti obligi corpul sa manance sanatos ci lasa-l singur sa-ti ceara mancare cruda. Acum ca vin sarbatorile, dulciurile raw sunt delicioase. Tot felul de prajiturele, bombonele gen Raffaello, torturi delicioase si nu numai. Multi au facut greseala si au trecut la raw 100% dintr-o data. Doar un procent mic reuseste sa se tina pe o perioada mai lunga de 1-2 ani, si de multe ori cad pe drum. Sfatul meu pentru toata lumea este sa se pastreze procentul cel mai mare de mancare cruda in alimentatie, in jur sa zicem la 50-80% si restul sa fie alcatuit din mancare vegetariana gatita usor (slow cooker, foc mic, aburi, cuptor). Se poate trece la o alimentatie 100% raw daca exista vreo boala incurabila sau vreo afectiune veche si rezultatele se vor vedea mai repede in felul acesta. Insa daca suntem sanatatosi, si daca i-am putea sa-i determinam pe cat mai multi din jurul nostru sa manance cat mai sanatos (alaturi de mancare lor obisnuita), eu una as fi cea mai fericita perosoana si misiunea mea a fost indeplinita. Numai bine si tine-ne la curent cu ce ti se intampla.

    • Multumesc mult de sfaturi. Cred ca o sa ma descurc perfect. Am o ambitie iesita din comun atunci cand vine vorba de mancare. Multumesc mult pt sustinere si felicitari din nou pentru carte. Am aruncat o privire prin ea la o prietena. Este minunata. Sper sa revin cu vesti bune. Te’am pupat.

  2. […] 1 sapun manufactura Lorelai “Magia cafelei“ – Sirenes […]

Lasă un răspuns

 
