Asculta.

Asculta-mi tacerea pentru o clipa.

Imi auzi lacrimile cum picura una cate una pe cimentul rece ? Le auzi ecoul ce strabate infintul ?

Asculta-mi tacerea pentru o clipa, si spune-mi…

Imi auzi oare inima cum bate din ce in ce mai rar ? Imi auzi sangele cum curge alene prin vene ?

Spune-mi, ma auzi ?

Incerc sa te chem, sa te strig, sa iti cersesc macar inca o clipa. Sa te mai vad macar o singura data. Sa te mai iau in brate pentru o ultima data. Macar sa ma lasi sa-mi iau ramas bun.

Si ma rog seara de seara, sa te visez. Sa iti mai spun o data pe nume si sa-ti mai sarut o singura data fruntea inainte sa pleci. Daca as fi stiut, poate totul ar fi fost altfel. Poate nu ai fi fost tu.

Incotro sa ma indrept? Unde sa fug ?

Pe unde sa te mai caut sa te gasesc ?

Urasc tarana in care dormi. Urasc fiecare fir de praf care se aseaza deasupra ta si fiecare buruiana ce-si face casa in jurul pamantului in care zaci. Detest zapada care te acopera si te ascunde de ochii mei. Urasc totul fara tine.

Mi-e dor. Si’ti recitesc fiecare cuvant spus vreodata. Strang fiecare amintire, fiecare poza, fiece cuvant. Le adun pe toate si le strang la piept. Inchid ochii si te zaresc pentru o clipa. Apoi iarasi pleci. Nu aveai dreptul sa ma faci sa sufar. Nu trebuia sa pleci inainte. Mi-ai promis… ca vei fi aici. Ieri si astazi si maine…

Ce fac acum cu tot ce mi-a ramas ? Unde pastrez toate lacrimile ? Ce mai pot face cu o inima care a incetat sa bata ?

Si ma intreb, cum mai pot trai ca o carcasa goala ?

Si ma gandesc, cu ce infinit as putea umple golul lasat de tine. Pentru ca mi-ai lasat un million de regrete si cuvinte goale. Ai lasat un abis, pe care il umplu zilnic cu doua cuvinte : « Te iubesc !«. Ti le soptesc in fiecare zi, dar in zadar. Nu le mai auzi.  Si sper sa ma ierti pentru ca te-am iubit atat, desi pe tine nu te-am lasat niciodata sa ma iubesti.

Si de atunci, te tot caut…dar am osibosit. De acum o sa te astept…

Sau macar, asteapta-ma tu.


~ de sirenes pe 10 Decembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
