Butterfly Cry

~ de sirenes pe 2 Noiembrie 2010.

2 răspunsuri to “Butterfly Cry”

  1. linistitoare piesa..
    imi place cum scrii.. imi dai senzatia de liniste de fiecare data cand am mai intrat pe blogull tau.

    • Multumesc mult! Chiar petrec mult timp cautand si piese de genu.
      Imi pare rau ca nu pot scrie mai mult. Dar ma bucur cand aud ca ceea ce scriu ofera liniste macar unei persoane. Ma face sa’mi dau seama ca poate nu scriu degeaba. multumesc din inima! >:D<

Lasă un răspuns

 
