Mi-as fi dorit

 

„As fi vrut sa simt ca te-am iubit cu adevarat. As fi vrut ca inima sa-mi bata atat de tare de fiecare data cand ti-as fi auzit numele, incat sa tulbure linistea gandurilor mele, in care stau cufundata de fiecare data cand nu esti langa mine. Mi-as fi dorit ca respiratia sa-mi fie mai grea, cu fiecare secunda in care ma uiti putin cate putin. Iar daca totusi va fi posibil sa ma uiti vreodata, vreau ca viata mea sa poposeasca acolo pentru eternitate, cu o clipa doar inainte sa ma poti uita de tot.

As mai fi vrut sa-mi doresc cu ardoare, sa-ti vad privirea la fiecare apus si la fiecare rasarit de soare. Ar fi fost frumos sa-ti fi putut contura fata de atat de multe ori, incat si in lipsa ta, ale mele maini, sa cunoasca fiecare detaliu al chipului tau, mici secrete pe care nici ochiul nu le-ar fi putut sesiza. Ar fi fost de vis, sa te pot privi in fiecare seara cand adormi, incat sa pot stii de la o noapte la alta, daca vreo geana, a cutezat sa paraseasca ale tale pleoape, pe care atat de des le-as fi sarutat.

Mainile mele, as fi dorit sa se simta stinghere atunci cand tu le lasi uitate, iar degetele mele sa simta frigul in toata cruzimea lui, pentru ca nu au fost in stare sa te tina aproape, nu au reusit sa te faca sa nu pleci.  Ar fi trebuit ca buzele mele sa se ofileasca atunci cand le neglijezi, iar gura mea, sa nu mai cunoasca nici sete, nici foame, ci doar dorinta nebuna de a te saruta.

Ar fi fost normal, ca pasii mei, sa fie purtati ca prin vraja, spre oriunde te afli. Sa cunoasca drumul catre tine, chiar daca ochii nu cunosc mai mult decat linia orizontului ce-mi sta in fata.  Bratele mele sa tanjeasca dupa mangaierile tale fine, si sa nu-si doreasca vreodata sa cuprinda pe altcineva afara de tine. Pielea mea sa nu cunoasca vreo alta atingere si sa respinga cu incapatanare, pana si respiratia oricarui alt strain. Sa fie scarbita de buze si maini ce nu sunt ale tale. Fiecare particica a corpului, sa fie ascunsa pana si de razele de soare, pentru ca mi-as fi dorit sa te iubesc atat de mult, incat sa-mi doresc sa fiu numai si numai a ta. Vantul sa nu-mi sarute buzele , razele soarelui sa nu-mi mangaie pielea, luna sa nu ma priveasca in noptile cand tu nu esti.

Nu mi-as fi dorit decat sa te iubesc atat de mult. Trist e faptul ca acum sunt indragostita de vant, de soare si de luna. Iubesc idealuri si tanjesc dupa teluri prea inalte.

Astazi, mi-as fi dorit sa te iubesc atat de mult, dar poate… maine. „

 


~ de sirenes pe 9 Octombrie 2010.

8 răspunsuri to “Mi-as fi dorit”

  1. ”Ar fi fost frumos sa-ti fi putut contura fata de atat de multe ori, incat si in lipsa ta, ale mele maini, sa cunoasca fiecare detaliu al chipului tau, mici secrete pe care nici ochiul nu le-ar fi putut sesiza.” asta mi-a plăcut cel mai mult, dar este cu totul superb 😛

  2. mulsumesc creve >:D< uite ca am scris si de dragoste…dar tot neimplinita saraca. ;))

  3. ușor ușor se împlinește ea 😛

  4. renaste. :)) ca pasarea phoenix din propria’i cenusa. :p pacat ca moare mereu inainte sa ajunga la maturitate ;))

  5. până la urmă n-o să mai moară 😉

  6. o sa se sinucida :))

  7. îmi place să te văd optimistă 😛

  8. glumesc.:D I never lost hope 🙂 Hope is all we got..;)

Lasă un răspuns

 
