Family affair

” Stau si ma intreb, de ce sunt aici fara tine? De ce tu esti acolo, iar eu sunt aici? Am dat’o in bara, am gresit, dar cerul mi’e martor ca te’am iubit. Te’am iubit ca un nebun. Si tot nebunia mea m’a facut sa te alung. Am construit intre noi doi, acel zid care in cele din urma, s’a prabusit peste tine. Si te’am privit, cum stateai plangand sub mormanul de reprosuri si cuvinte grele, fara sa spui nimic. Asa ca doar ai tacut, si ai plecat. Ca o fantoma, in miez de noapte, ai disparut. Si de atunci te caut, si ma lupt sa ma schimb, imi schitez viata de la inceput cu acelasi zambet imbecil, pe care’l aveam in seara cand am decis sa renunt. Am renuntat iar apoi am plans. Daca inima mea ar fi avut glas, sigur i’ai fi auzim strigatul disperat. Tipa ca moare fara tine, ca se topeste si ca doar tu o poti salva, trebuia doar sa te intorci si sa ierti. Dar ai plecat…de ce ai plecat cand te iubeam asa de mult?
Inca nu inteleg, de ce ma mai intreb. Poate nu ar trebui sa o mai fac. Dar ma tot gandesc… si imi imaginez… cum ieri ti’as fi spus ca te ador, iar maine, ti’as spune ca te iubesc mai mult decat imi iubesc propria viata, iar azi… azi te’as fi strans in brate asa puternic incat inima ta, ar inceta sa bata pentru o secunda, iar apoi te’as saruta cu atata dor, incat ai ramane fara aer. Imi e dor de nestiutul sentiment pe care l’as fi avut, atunci cand te’as fi cuprins de mijloc, si te’as fi ridicat la cer, invatandu’te sa zbori. Tanjesc dupa toate amintirile pe care le’am fi putut avea… si la toate clipele pe care le’am fi irosit jurandu’ne iubire vesnica, in inocenta tineretii noastre. Sunt disperat sa’ti aud bataile inimii, macar inca o data. Sa ma lasi sa’mi plec capul obosit, macar pentru cateva momente, pe pieptul tau, iar mana ta gingasa, sa’mi umble jucause prin parul pe care altadata, il atingeai cu dragoste.
Atunci stiam ca esti a mea, si eram mai sigur ca oricand ca vei fi a mea. Aveam pictat in cap, un tablou al intregului nostru viitor. Si era asa de colorat si armonios, incat si ingerii ar fi fost gelosi pe splendoarea lui. Acum a ramas o pata gri de culoare, si nu imi mai gasesc vopselele. Toate pensulele le’am rupt cand ai plecat, si la toate panzele am dat foc. Mi’a ramas una singura, pe care o privesc pierdut din cand in cand. E aceea pe care ti’ai lasat amprenta in albastru, in acea seara tarzie de toamna. Am mai pastrat cateva fotografii cu noi. Imi par straine, pentru ca nu il mai recunosc pe acela ce iti statea mereu in preajma.
A fost un imbecil. Stim amandoi asta. Te’a pierdut pentru ca nu a stiut sa te pretuiasca. Dar poti fi linistita, pentru ca acum isi plange zilele. Acum e doar un biet sihastru, ce’si numara zilele si’si cantareste clipele. Dar te’a iubit. Te’a iubit mai mult decat o va face vreodata cineva, si totusi tu nu vrei sa mai auzi de el. Ei bine, nici el de tine, pentru ca te’a uitat. Pentru ca… e un mincinos. E un mincinos caruia i’a placut mereu sa te tachineze si sa’ti spuna ca nu te iubeste.
Dar te iubesc si te’am iubit mereu. Nu am invatat inca ce sa fac sa te recastig, dar intre timp, nu am putut invata nici cum sa pierd si sa renunt. Asa ca lupt, sper, visez, iar apoi ma trezesc cu inima putin mai crapata ca ieri. Si daca am invatat ceva… inca ma intreb ce anume. Stiu doar ca imi e dor… imi e dor de ce n’am avut… imi e dor de tine. „

Daca ti’as fi spus toate astea, m’ai fi iertat?

Cu dragoste, L.

~ de sirenes pe 5 August 2010.

16 răspunsuri to “Family affair”

  1. De ce nu scrii tu un roman?
    Imi place mai ales: „Stiu doar ca imi e dor… imi e dor de ce n’am avut… imi e dor de tine.”

    • pentru ca as risca sa se faca un film si apoi as deveni bogata. si mi’e sa nu mi se urce la cap .:))) asta, si faptul ca nu am timp. :))) :*

  2. Mami, rol principal o sa ai :)) promise 😀

  3. vreau sa citesc romanul si sa joc in film si eu:) succes la scris! scrie ca scrii bine!

  4. mony scrie cartea copii! nu face si filmul…asa ca nu mai visati:P
    frumos….dar te duc cu gandul in trecut si rascolesc amintiri(frumoase sau mai putin frumoase):p

    • Tu clau, da o pila acolo la producator pot sa pun si eu. Ca personajele tre sa fie alese in functie de ceea ce am avut eu in cap. 😀 Asa ca… ce julia roberts sau brad pitt….mai bine mami rox si dinu :X nu? 😀

      • nuu Mony, ca filmul tre sa ia oscarul, nu sa fie comedie din aia ieftina. nah doar e dupa o carte reusita. si e riscant cu actoreala asta, sa nu se intample ca la altii si dupa film sa uite ca s-a terminat si pot sa mearga fiecare acasa:))

    • copii auzi…cat tupeu

  5. Monny tu scrii frumos dar trist. Trebuie să te trag de urechi 🙂 Mi-a reușit asta și cu alte persoane care acum scriu cele mai colorate poezii de dragoste inspirate din viața lor ;)) Dacă un talent ca al tău ar scrie mai optimist ar fi ceva de nedescris ;))

    • nu scriu trist, scriu realist. ce mai aud si eu pe la prieteni asa in general. :-?? i hear only sad stories, about sad people.
      Asa ca ma adaptez cerintelor cititorilor.
      Eu personal nu sunt trista deloc. Sunt chiar foarte fericita. Dar uneori e buna si o poastare de genu, ca te mai aduce cu picioarele pe pamant. ;)) nu stiu daca ma intelegi…

  6. Well atunci mă bucur 😛 Nici face 2 face nu pari genul ăla care să dospească multă tristețe dar văzând multe postări așa am crezut că interiorul tău arată altfel. Mă bucur că nu e așa 🙂

    • neah, me the happiest human being alive :D:X
      Uite pentru tine scriu o poezie de dragoste :)) Desi nu cred ca amai scris de mult asa ceva 😀 vedem ce iese.;;)

  7. abia aștept să văd poezia 😛

  8. Stau si ma intreb alta culoare nu ai gasit,decat galbenu asta? K sa nu pot eu citi? 😦

Lasă un răspuns

 
