Risti?

Decizii, decizii si iar decizii. Incontro de data asta? Stanga, dreapta, inainte, sau ca toti codasii, inapoi? Ce alegi? Sa lupti si sa mori ca un martir, sau sa iti pastrezi pozitia adoptata de obicei, si sa te lasi purtat de val…? purtat atat de departe, incat gandurile, ajung sa nu se mai contopeasca cu sentimentele, incat ajungi sa te descompui in amintiri, emotii, sentimente, ganduri… iar apoi sa te pierzi in ceata nepasarii tuturor.
Sa risti? De ce ai face’o? Nu e mai bine sa stai comfortabil in starea ta de siguranta creata pana atunci? Si totusi prea multa monotonie…
Sa risti? Cand miza este atat de mare, ai nebunul curaj sa pui totul la bataie, pentru ceea ce se afla in spatele usii numarul 2?
Eu nu cred ca am curajul asta. Si totusi imi desprind gand cu gand, si il pun pe o tava, apoi il disec, il analizez, il innec in ipoteze si il amestec in concluzii, doar pentru ca in final, sa nu obtin decat un amalgam de necunoscute.
Sa risc? Si daca regret? Imi garanteaza cineva ca se merita? Ce fac, daca o iau de la capat, iar capatul, este doar un nou sfarsit? Nu va sperie gandul? Pe mine da, pentru ca sunt o fricoasa, dar care nu a pierdut nimic demn de pastrat pana acum.
Sa risc? Si daca nu risc singura? Si daca riscam impreuna? Ar trebui sa ma mai tem? Daca as acorda o sansa necunoscutului, ar conta ceva pentru cineva? Pentru tine ar conta?
Vezi, dupa cum spuneam… probabil nu.
Dar stii? Eu NU risc! Eu merg mereu la sigur.
si daca acum ne aflam fata in fata, sa nu te gandesti vreo secunda ca ar fi coincidenta. Coincidentele in lumea mea, nu exista. Esti aici pentru ca asa a trebuit sa fie, si pentru ca asa am vrut.
Prea multa siguranta, pentru o miza asa de mare?
Cui ii pasa ? La urma urmei, ce avem de pierdut?

~ de sirenes pe 10 Mai 2010.

Lasă un răspuns

 
