Rime

Si am crezut ca astazi, totul va fi bine,
Pentru ca mi’am permis o clipa sa sper
M’am aruncat in vazduh cu bratele deschise,
Si mi’am imaginat ca zbor catre cer.

Ma pierd in ganduri nesfarsite,
In amintiri ce nu ma fac decat sa cred
Ca inima, e facuta sa nu simta,
sa nu iubesc, sa nu ma’ncred.

Apoi imi vad speranta’usor cum moare
Si cum imi usuca viata prin dor
Nu’mi mai permit sa amanetez vise
Caci pana si ele astazi mor.

Nu imi ramane decat sa tanjesc o minune,
Sa caut putin intuneric in luminatul decor
Sa pot sa ma ascund in a lumii culise
Sau sa ma fac disparuta de un vrajitor.

Ma minunez la gandul de „nemurire”
Inspaimantandu’ma ca unii asta cer
Apoi realizez prostia omenirii
Cand spun tipand „Nu vreau sa pier!”

Iar altii merg orbiti de ura
Cantand cantari ce nu le apartin
Melodioase melodii soptite’n taina
De cate’un om cu sufletul  meschin.

Am furat vocea mortii de la o sirena
Si ne conducem semenii spre moarte
Cand nu ne pasa decat de sine
Si lovim si prin vorbe si prin fapte.

Inca nu ne’am cercetat cu toti fiinta,
Poate’am afla de unde’atata ura
Cand aruncam doar zambete corupte
Si’nlocuim inima cu zgura.

Pretul nostru scade fara incetare
Iar viata umana se pare c’a primit un pret
Valoram mai putin decat un caine
Si totusi inca fabricam dispret.

Si inca ne numin stapani pe lume
Cand lumea este de mult cumparata
A fost platit mai mult decat ai tu
Sau decat o sa aiba cineva vreodata.

Ne’am incalcat prea multe promisiuni
Si am imbratisat prea des minciuna.
Dar cand ne doare,inca mai cerem minuni
Cu lacrimi reci si clare ca bruma.

Si cand in sfarsit ne punem la culcare.
Ne amintim cum a trecut ziua de azi
Visezi cum te inalti spre soare
Apoi realizezi, nu zbori, doar cazi.

Si nu uita c’ai parasit de mult Edenul
Sperand sa gasesti in alta parte frumosul.
Dar din nefericire nu ai dat decat de moarte
Si de’un infern mai negru ca’abanosul.

Si’acum te lupti, zi dupa zi, sa traiesti bine
Ducand inca dorul mirosului matern.
si’acum iti plangi soarta copile?
Cand ti’ai semnat deja sentinta la infern?

Dar nu’i nimic, pentru ca totul trece.
Pana si tu! desi te miri de ceea ce spun.
Du’te si trezeste’te cu un dus rece
Si nu te mai purta ca un nebun.


~ de sirenes pe 12 Aprilie 2010.

Lasă un răspuns

 
