Ma cunosti?


Ma cunosti?
Daca nu… sa stii ca nu e mare catastrofa si nu ai pierdut mare lucru deocamdata. Pentru ca sunt aceeasi de ieri si aceeasi de maine. Si totusi, cand o sa vrei, o sa ma cauti si o sa ma gasesti cu aceeasi ochi negri si trist.
O sa ramai probabil surprins de zambetul meu inocent de copil, care ma scoate mai mereu din belele.Si poate o sa te amuzi, cand o sa te sun in miez de noapte, sa iti spun ca vreau sa ne jucam „De’a v’ati ascunselea ” in parc. Sau poate o sa raspunzi morocanos cand o sa te trezesc dimineata, inca pe intuneric, sa plecam impreuna la margine de lume, sa vedem rasaritul.
Sunt acelasi copil traznit de alta data, pentru care limita e cerul. Acelasi copil care acum multa vreme, visa ca va ajunge acolo unde nici un om nu a ajuns. Acelasi care si’a promis ca va invata sa citeasca inima oamenilor, doar privindu’i o clipa in ochi.
Am ramas aceeasi visatoare irecuperabila care am fost din totdeauna.
Inca imi place sa stau pe o banca in parc si sa observ tot ce misca. Sa las fiecare planta si vietuitoare, sa imi sopteasca o lectie cu morala, pe care sa o spun mai departe celor ce vor sa o auda.
Sunt aceeasi fetita alintata care plange cand ceva nu merge bine si acelasi copil incapatanat care inca nu a invatat ce inseamna renuntarea.
Stii, nu am renuntat sa cred in tine… desi, nici nu te cunosc. Nu cred ca ti’am zarit chipul pana astazi. L’as fi deosebit din 1000.
Privirea ta, sunt absolut sigura ca mi’ar fi inghetat sangele in vene. Iar zambetul tau cel mai probabil o sa ma faca sa’mi pierd coerenta atunci cand o sa’ti vorbesc prima data.
Vreau sa cred ca vei pierde cu mine ore intregi, intinsi pe iarba, privind cerul si aberand la infinit despre ceea ce ar putea fi…despre ceea ce n’a fost si poate nu va fi niciodata.
Dar vei fi acolo cu mine.
Visez ca ma vei rapi intr’o dimineata oarecare si ca’mi vei sopti usor la ureche, ca asta este ziua noastra…ca si cea de maine, ca si cea de ieri. Pentru ca iubirea merita sarbatorita la infinit Si pentru ca iubirea nostra e ca nici o alta.
Indraznesc sa sper ca imi vei trimite o scrisoare din cand in cand, in care sa imi amintesti ca ma iubesti cu fiecare clipa mai mult decat mi’as putea imagina, dar niciodata mai putin decat as avea nevoie.
Si imi inchipui, cum in fiecare seara, vorbele tale, imi vor fi de ajuns sa ma adoarma si sa ma poarte ca pe aripi de inger, catre un vis curat, in care noi uitam de lume. Iar dimineata, doar cu o soapta, sa ma poti trezi din cel mai dulce si adanc vis… doar pentru a incepe unul nou, odata cu rasarirea primelor raze de soare.
Imi doresc sa iti spun toate acestea… iar tu sa ma asculti, sa’mi zambesti, iar apoi sa saruti acei 2 ochi negri care acum sunt ai tai si sunt fericiti.
Ti’as scrie toate acestea intr’o scrisoare… doar ca nu as sti cui sa o trimit, pentru ca nu cred ca te’am cunoscut inca. Tu… ma cunosti?

[  ps: nu caut pe nimeni :))  e fictiune!  ]
[  pps: melodia cu zburatorul lui stefan   ]


~ de sirenes pe 19 Ianuarie 2010.

16 răspunsuri to “Ma cunosti?”

  1. deci, asta era marea promisiune…;))
    frumos…
    da…te cunosc…in limita aceea 😛
    >:D<

    • >:D< victorash, ca tu esti baiat…mai exista asa ceva ca in descriere? sau chiar e total SF ceea imi doresc? 😕

      • un sf-realistic
        ca la jocurile „uite bila, nu e bila”
        deocamdata, tu nu vezi „bila” dar ai rabdare ca…urmeaza o noua msicare, s-ar putea sa o abservi. (daca esti atenta si ai rabdare)

  2. tare as vrea sa fie fictiune si pentru mine:(

  3. Acest articol ma duce cu gandul la o fata ce-si asteapta „Zburatorul”.
    Merita citit ascultand pe fundal „Scrisoare catre Fat-Frumos” de la Vama.

    Ai grija ce-ti doresti!
    Cand faci rele si te rogi sa-ti mearga bine, si iti merge.. Atunci cine iti raspunde la rugaciuni ?

  4. cand ai in jur doar dorinta..fara o picatura de certitudine e mai greu sa speri…

    • pai asta tine de credinta fiecaruia. dar stiu ca tu esti fata credincioasa din toate punctele de vedere…deci nu ai de ce sa iti faci griji.;):*>:D<

  5. Noi asteptam…
    Noi… Dar el? Poate asteapta si el, insa nu lasa cu una cu doua, nici cu trei sa se simta asta, dapai sa se si vada ;))

    • pai el nuj ce asteapta tu ralu? :)) sa cada foc din cer..?
      si noi de cele mai multe ori cand cautam ceva…o cautam cu lumanarea. :)) asa ca e mai bine sa stam noi linistite in bancutsa noastra..si sa asteptam si noi focul din ceruri ca si ei. 😀 pana prinde unu curaj. desi termenul e pe cale de disparitie in randul rasei lor.:)

  6. ……wwaaaawww super super! e ……….scris de tine?:P oricum e super…….iar daca asta vine din …….gandurile tale e si mai super!
    mii frica sa spun ceva aci……dar totusi eu cred ca mai sunt!

  7. mdaaa .nu asteptam un raspuns.

    • e scris de mine da…;)) Si dupa cum vezi u ai spus ca mai sunt…dar cam toate fetele se indoiesc d asta. Anyway, pe cale disparitie sunt oricum.:P

Lasă un răspuns

 
