Jurnal de calatorie (part 1)

Mi se pare ca am luat o pauza destul de lunga pentru regasirea pacii mele interioare si mi’am cam neglijat scumpul meu blog, asa ca am hotarat sa imi reiau activitatea de scriitoare. Ce va fi diferit de celelalte articole de pana acum? Mmm… modul meu de abordare cu privire la problema ce macina existenta generatiei noastre in perioada asta…DRAGOSTEA. In fine… am cam terminat cu baladele lacrimogene demne de rubrica „Decese” al unui ziar ce e pe punctul de a da faliment. Cam dur? Atunci hai sa spunem doar ca s’a terminat cu visele copilaresti care nu ajutau cu nimic nimanui…( probabil doar celor care erau cu lama in mana si inca nu stiau in ce scop sa o foloseasca…probabil le’am dat cateva idei…imi pare rau 😦 ) . De acum a trecut… sa revenim la oitele noastre.

Articolul de azi pleaca de la o propozitie pe care am auzit’o tot mai des in ultima vreme, asa ca am avut ocazia sa o analizez si sa o aprofundez in toata splendoarea ei. Probabil ati mai auzit’o si voi din cand in cand de la vreo bunica ce a supravietuit la doua razboaie mondiale (exagerez :P). Expresia suna cam asa : „ Daca e sa fie de la Domnu, o sa fie! ”. Sa fiu sincera, acum cand o citesc, imi provoaca doar foarte multa indignare si imi activeaza rotita pe care scrie cu litere aurite „sarcasm” iar singura replica ce o am la indemana ar fi asta: „ Pe bune?!?!?! :O ” .

Nu este decat o foarte mare blasfemie. DE CE? Pentru ca noi, oameni prosti si fara simt de raspundere, acuzam divinitatea, pentru fiecare esec sau nerealizare de’a noastra. Poate ca am avea mai mult succes daca totusi, am incerca sa facem ceva in ceea ce ne priveste pe noi ca indivizi…sau pe „noi” ca si cuplu, in loc sa oftam la vederea unei perechi tinandu’se tandru de mana si parand fericiti pana la cer. ( Este si varianta ca ei sa nu’si scoata ochii in public… asa ca mai terminati cu oftatul asta inutil de fetite ranite- valabil si pt voi baieti, ca nu sunteti cu nimic mai presus la capitolul asta).

Asa…sa revenim! Deci pana la urma „NU A FOST SA FIE!”, nu? Dar siguranta asta, cand rostesti fraza, de unde o ai? Care au fost sacrificiile alea enorme, demne de un martir, pe care oricare din voi le’a facut pentru a salva o relatie, pentru a obtine prietenia unei fete, sau pentru a capta atentia unui baiat? ( prin tehnici decente evident )

Tu Vasile* sa inteleg ca ai salutat’o mereu respectuos pe Maria*, nu? Aham…bun asa dragul meu. Dar vezi tu… Gheorghe* e putin mai la vale si i’a adus o floare mandrei. Ai invatat lectia, da? A doua zi spui ca te duci cu o floare si tu, asa’i? Mda..previzibil. Dar vezi tu… Gheorghe* al nostru e iarasi mai la vale… si asteapta sa o invite pe mandra noastra la o plimbare in gradina botanica. Iti cam scapa…

In sfarsit Vasile* al nostru se prinde si el de figura. A treia zi bajetul nostru isi ia inima in dinti…si o invita…NU,NU…flacaul nostru a prins curaj asa ca se duce direct si o cere de partenera(om vedea daca temporara sau permanenta).

„Legea junglei”- cel mai tare castiga. Asa a fost mereu. Nu degeaba se spune ca in dragoste si razboi totul este permis. Problema este una evidenta… teoria este stiuta de mai toata rasa masculina, practica va omoara.

Si macar de am face „noi” fetele onoare la capitolul asta. Pai tu, Marie*, daca tie iti place de Vasile*, de ce palaria mea faci avansuri si la Gheorghe*, si la Ion*, si la Gigel*?

Aham…crezi ca asta il face gelos, nu? Ce sa’ti zic… uite ca aici ai cam nimerit’o. Dar inainte de toate, te’as sfatui sa’ti mai folosesti din cand in cand dovlecelul de pe umeri, ca nu este numai cu scop decorativ pus acolo. Incearca sa’ti dai tu seama singurica, de gradul de maturitate sentimentala si intelectuala al fiecarui admirator al tau. Altfel, e foarte posibil, ca sa te creada putin altceva decat ceea ce spui tu ca esti- fata cuminte si devreme acasa. Asa ca ar fi bine sa iti cam dai seama ce vrei si sa alegi cu intelepciune…pentru ca… !hai sa fim seriosi!.. tu chiar mai crezi ca sunt persoane ce promoveaza ideea suprematiei barbatului in societate sau dreptul lor de a’si alege femeia? Si totusi, daca esti una din acele persoane si citesti acest articol, iti dau un sfat de la tartacuta la bostan…GET OVER IT! Si daca nu poti… te sfatuiesc sa stai linistit, pentru ca oricum nu ne putem integra cu totii in societate. Mai avem nevoie si de cei ca tine ca sa se echilibreze balanta.

Am deviat cam mult de la subiect, asa ca ma concentrez sa revin pe calea cea dreapta. Asa…am plecat de la vorba aia din batrani „ Daca e de la Domnul, o sa fie.” Cred ca a devenit destul de clar tuturor ca raportez fraza asta la relatia de cuplu. Acum te las si pe tine sa gandesti putin, sa mai dezamortim neuronii si sa suflam praful de pe rotite. Gandeste’te logic… Daca tu esti capcaun   si in loc sa te porti ca un cavaler, te porti exact ca domnul Shrek… sa’mi fie cu iertare… dar du’te in padure si caut’o pe Fiona. Daca tot trambitezi in toate directiile ca ai o comoara langa tine, ar cam fi cazul sa o tratezi ca pe una, pentru ca Dumnezeu nu e dator sa oblige saraca fata sa te iubeasca, daca tu in esenta, nu esti decat un capcaun. Chiar ai impresia ca nu a fost sa fie? Daca raspunsul este DA, te rog sa’mi lasi un PM si iti recomand un psiholog f bun.Daca raspunsul este NU…atunci cred ca la urmatoarea intrebare o sa’mi raspunzi cu da: Logic, nu? ( atentie la jocul de cuvinte sa nu intelegeti altceva )

Acum ca am terminat cu voi scumpii mei, sa incepem si cu ale noastre „comori” de fete….

(TO BE CONTINUED…)


*numele sunt doar cu scop de prezentare si personajele sunt fictive :)))

Part II

~ de sirenes pe 27 August 2009.

7 răspunsuri to “Jurnal de calatorie (part 1)”

  1. asta-i Mony meu . Asta-i latura ce trebuie descoperita , realista, dom`le …si….stiti voi vorba aia ….gluma-i gluma, dar in ea se ascunde si un sambure de adevar .:P . asa ca , propun sa recititi, sau daca ati retinut , sa reluati frazele in care e specificat ca-i gluma 😛 , sau asa credeti voi ca este .

    Cat despre tine, Mony, asa te vreau 😛

    P.S. http://www.gandul.info/life-style/matematica-si-sexul-cat-cauti-pana-gasesti-partenerul-4804946 luati si cititi. dupa vorbele astora….”alesul ” va veni dupa cel putin 12 cautari , si nici atunci nu e sigur .;)) asa ca , tot la cuvintele tale, Mony, ajungem :” daca e sa fie de la Domnul, o sa fie „

    • Rox scumpa, stai linistita ca fetele nu sunt cu nimic mai presus. Gresim si noi in egala masura atunci cand e vb de relatii, doar ca noi motivam prostia prin expresia „din dragoste”. :)) Noi si Mircea Radu. 😛 Nah..ne purtam fiecare crucea, ce sa facem. 😛

  2. Eu cred ca Gheorghe umbla cu farmece de ajunge el primul la mandra aia. :)) Articol bun, inchegat frumos. Realist si cu un sarcasm notoriu, parca se potriveste cu vremurile astea. Tipo, nota 10!

    • Gheorghe si farmecele…:-? uite ca la asta nu m’am gandit. :)) Din cate stiu eu, Vasile al nostru o cam placea de ceva timp pe Maria, doar ca fiind mai timid, s’a multumit sa suspine pe la colturi si sa o priveasca de la distanta. ;)) Gheorghe era putin mai cu tupeu asa si nah, omul stia ce face. You know most of the girls like bad boys :> [ „What a stupid lamb.” „What a sick masochistic lion.” – this is for roxyta :)) :* ] … ne’o facem cu mana noastra uneori.;)) sucks doesn’t it?

  3. Moni nu esti sanatoasa!! :)) Mi-a placut mult articolul asta, si cine nu intelege exact ce ai vrut sa spui este pt ca nu vrea sau face pe prostul :)) sa lasi linkul asta si altcuiva sa citeasca, poate baga la cap 😀

  4. Dar ce îmi place cum le-ai spus 😀 Ţi-ai mai câştigat un cititor 😀

    • Multam! :)) stai sa postez si partea a doua… ca nu prea mai reusesc:”> m’am cam intins putin si trebuie sa scurtez … si mai dureaza. 😀

Lasă un răspuns

 
