Ganduri de iunie…

M-am trezit cu un zambet ciudat intr-o dimineata de iunie,

Si am inceput sa insir ganduri , rand pe rand pe-o  funie.

Am cutezat sa visez cu ochii deshisi la o lume ce inca nu e a mea

Si am indraznit sa-mi imaginez ca am mai mult decat pot avea.

Mi-am pus teluri atat de greu de atins aici pe pamant,

Cand totul incepe cu zambet si se termina cu mormant…

Am incercat sa ma inalt prin ganduri dincolo de cer,

Si am izbutit sa ma ridic de la pamant…sa cred si sa sper…

Mi-am demostrat ca viata e mai mult decat un joc de cuvinte…

Si ca te simti mai bine cand spui doar : ” Iarta-ma Parinte „.

Am mai pus  in cufarul de amitiri, momente pretioase

Si am aruncat la gunoi toate gandurile mincinoase

In care imi spuneam ca totul se termina odata cu acest pamant …

Si cand credeam ca pot sa zbor luandu-mi doar avant.

Am realizat abia apoi ca am nevoie de aripi ca sa zbor…

Si ca trebuie sa ma inalt spre cer sa le dobandesc… nu sa cobor.

Sunt doar un copil ce inca nu crede ca visele raman doar vise,

Ce poate sa mearga mai departe desi toate usile ii sunt inchise.

Am invatat candva sa caut un geam deschis cand nu am o usa

Si sa ma obisnuiesc a fi om cu suflet si minte , nu doar o papusa

Lumea m-a invatat si ea ceva, atunci cand mi-era greu…

Sa nu ma incred in ea…ci doar in bunul Dumnezeu.

In anii ce au trecut pe langa mine am mai prins cate ceva din zbor,

Cum ar fi : zambete, lacrimi , bucurii . dar si lucruri care dor.

Ma opresc acum din insirat ganduri pe o funie de timp uzata

Si iti ofer o lunga imbratisare astazi, poate pentru alta data

Indrazneste, lupta , razbate , da totul , crede si cantareste …

Fii milos, uita , iarta , alinta  si mai presus de toate  iubeste

Iti mai spun un gand acum si apoi o sa plec si-o te las cu bine..

Nu uita sa pui mai presus aproapele… si nu pe tine…:)




~ de sirenes pe 2 Iunie 2009.

4 răspunsuri to “Ganduri de iunie…”

  1. Foarte frumos, da o nota de optimism!

  2. uite asa m-am trezit si eu azi de dimineatza! cu versurile astea ce mi au umplut sufletul…
    siii… versurile astea sunt cele mai tari:D

    Sunt doar un copil ce inca nu crede ca visele raman doar vise,
    Ce poate sa mearga mai departe desi toate usile ii sunt inchise.
    Am invatat candva sa caut un geam deschis cand nu am o usa
    Si sa ma obisnuiesc a fi om cu suflet si minte , nu doar o papusa…

    Multumesc ca mi ai facut dimineatza mai frumoasa!!!!

  3. ioi scumpa…:”> multumesc frumos!!!! :* desi rosesc la fiecare compliment..si ma bucur atat de tare cand vad ca ajung acolo unde trebuiesc cuvintele! :*:* love ya’!

Lasă un răspuns

 
