eu…si Tu

Daca as fi stiut ca fericirea exista…

Te-as fi cautat de mult.

Daca m-as fi gandit pentru o secunda ca existi…

As fi putut atinge cerul…chiar cand pamantul m-ar fi tinut prizoniera.

Ai fost langa mine cand nimeni nu stia unde ma ascund..

Si m-ai iubit mai mult decat o va face cineva.

Mi-ai dat putere cand viata ma forta sa ma prabusesc…

Caci Tu esti si ai fost mai presus de tot si de toate.

Nu Ti-a pasat ca Te-am alungat..nu Ti-a pasat ca am uitat de Tine…

M-ai iubit in continuare cum ma iubeai si in vesnicii.

Mi-ai vorbit de atatea ori…desi refuzam sa Te ascult

Ai daramat ziduri pentru mine…desi ma laudam ca am fost eu.

Mi-ai strigat glasul cand m-am ratacit…pana am iesit din intuneric…

Desi eu am spus iarasi ca e datorita mie.

Mi-ai soptit in noapte de atatea ori ca ma ocrotesti si sa nu-mi fie teama…

Desi nu iti ceream mai niciodata asta.

Tu erai mandru ca eu sunt copilul Tau…

Desi eu imi renegam Tatal si minteam ca sunt a nimanui.

Te mai intrebam din cand in cand ce sa fac…

Dar apoi imi plangeam in pumni ca esti nedrept.

Refuzam sa ma uit la Tine…

Desi Tu inca imi tineai fata in palmele Tale blande…

Stii…

Candva…ti-am oferit inima mea…

Ti-am spus sa o pastrezi…

Dar apoi am plans ca nu ai dat-o nimanui…

Acum iti multumesc…

Pentru ca nimeni nu ar fi pretuit-o asa cum ai facut-o Tu…

Pentru ca Tu esti minunat…

Si pentru ca…Tu esti inca aici…

Si nu vei pleca nicaieri…


~ de sirenes pe 27 Mai 2009.

14 răspunsuri to “eu…si Tu”

  1. Citind … ai trezit un sentiment pe care-l uitasem …

  2. e bisericeasca sau de dragoste ? nu inteleg 😕

  3. te-am citit, te citesc, si te voi citi mereu . nu e nevoie ca cineva sa te cunoasca personal , ca-si poate da seama din cuvinte/ versuri ce persoana esti . eu am avut sansa sa te cunosc, si bine . merita sa-ti scoti o carte….abia astept ca, peste zeci de ani, daca mai tine Pamantul , sa citesc copiilor/ nepotilor , carte cu inscalitura M.M , si sa le amintesc de nebuniile facute , dar si de momentele faine petrecute .
    >:D< :* .

    • moama iubita…mai sa ma faci sa plang :(((
      Multumesc pt cuvintele frumoase..vezi..toti putem fii poeti.;)) >:D

    • Daca din viatza mea foarte aglumerata si ocupata imi fac timp sa citesc blogul si sa si raspund :)) inseamna ca e ceva ……da sa vezi ce misto face masaj….uiti de cartzi , de tot :X:X:X:X

      • :)))) ehhh… nu am mai facut nimanui de mult masaj asa k mi’am pierdut indemanarea. ;)) :d
        ink sunt datoare :))) :*

  4. Hmmm… interesant… esti o reconvertita sau ceva? Need feedback. Ai avut ceva trecut tumultuos si acum ai vazut lumina din nou sau ai gasit confort in bratele unei alte religii?

    • nu…sunt nascuta in Biserica Adventista de Ziua a 7-a. 🙂
      Eu personal am avut experientele mele…dar sunt si multi altii care trec prin clipe grele..si imi dau silinta sa scriu un cuvant sau doua..care sa le aline suferinta. 🙂 Cel putin incerc…

  5. Frumos scrii.. imi place . Tine-o tot asa :*

Lasă un răspuns

 
