Nu te acuz… ci te scuz



Daca ti-as spune ca nu ai iubit niciodata m-ai crede? Daca ti-as spune ca ceea ce ai simtit pana acum a fost o minciuna ai avea puterea sa nu spui nimic? Sau daca ti-as spune ca habar nu ai cine esti si ca esti jalnic ai avea rabdarea sa nu reactionezi in vreun fel?

O sa ma contrazici probabil si o sa-mi spui ca ai simtit fluturi in stomac si ca ea a fost ceea ce ti-ai dorit si ca totul era perfect… dar am o noutate pentru tine… dragostea nu trece… ea nu se termina… ea nu dispare! Daca ai ajuns in punctul in care poti spune ca ” ai trecut PESTE”  inseamna ca nu ai invatat inca ce inseamna sa iubesti… sau pur si simplu nu a fost iubire.

Te-ai mintit singur ca simti dragoste desi adevarul iti urla in fata. Nu te acuz ci chiar vreau sa te scuz.

Esti o noua victima a ceea ce eu numesc „Pamant” . Aici nimic nu e ceea ce pare si asta iti poate fi pretext. Dar stai linistit… sau probabil nici nu te agiti… nu e prima data cand ai iubit si ai trecut peste, nu?

Nu esti jalnic… ci esti chiar de admirat. Si faptul ca nu stii cine esti face din tine un copil… si probabil asta e tot ce a mai ramas pur in tine… naivitatea mimata atunci cand ai un exces de sinceritate.

Nu te acuz… ci te scuz...

Nu esti primul si nu vei fi nici ultimul. Nu este prima minciuna si nu va fi nici ultima. Nu  o sa te uit… dar nici nu o sa-mi mai aduc aminte de tine. O sa fii undeva intre realitate si vis… intre rai si iad… intre mine si urmatoarea.

Vreau sa te felicit… nu esti mai presus decat ceilalti si asta te face special. Atat de special incat ceilalti sunt copii fidele dupa tine… si nu tu dupa ei. Asta ar trebuii sa te faca sa te simti bine… sau nu? Tu ai avut puterea sa te joci cu sentimentele… dar eu am puterea sa ma joc cu amare cuvinte.

As fi putut sa te fac sa plangi dar asta ar fii insemnat sa fiu ca tine… si nu puteam devenii ceva de care ma temeam atat de tare… nu puteam arunca la gunoi tot ceea ce credeam pentru a demonstra ceea ce oricum stiai… ironic nu?

Eu am fost blestemata sa nu uit… dar tu sa uiti… esti blestemat sa treci peste si sa nu simti niciodata cu adevarat…

Si totusi toata fericirea o sa fie a  ta…pentru ca „superficialul” a devenit modul tau de viata.  Eu ma multumesc cu amarul si cu un zambet imbatranit de vreme… cu amintiri cernute si cu cioburi colorate intr-un rosu sangeriu… nu am nevoie de nimic mai mult.

Pentru ca te am deja… desi tu inca nu stii.

~ de sirenes pe 28 Aprilie 2009.

14 răspunsuri to “Nu te acuz… ci te scuz”

  1. prea adevarat… te-ai referit perfect la „cineva” cand ai scris aceste randuri …

  2. m`am regasit si eu in paragarful al 2 lea!!! si nu in cuvintele care le zici ci in opusul lor!
    stii tu la ce ma refer!
    si inca ceva:P nu o sa ma abtin niciodata sa iti zic ca ” esti un mic geniu”!!!!

    • :”> sar’mana tu fata. si te cred…tu mai bine ca orice intelegi asta. Dar la tine mai e timp…poate treci si tu peste totusi =)) ramane de vazut :>

  3. toti simtim la fel, nu toti aratam ce simtim.

  4. felicitari inca o data :D…chiar stii sa te joci cu aceste „amare cuvinte”

  5. te rog sa ma ierti inainte de a citi si restul!!! tu chiar ai o problema cu dragostea….prea multe complexe…inca mai crezi in fat frumos… te-ai vazut cu el? a fost prietenul tau? te-a tinut in brate? te-a sarutat? i-ai simtit rasuflarea plina de emotie? de ce suferi? de ce altii sunt de vina? de unde atatea complexe?incearca sa nu te mai amagesti singura!!!!lumea reala e diferita de ceea ce iti imaginezi tu!! din intamplare stiu povestea asta si stiu si cine e tipul!! urmaresti doar sa arate super!! asta e o mare prostie.. crezi ca esti o mica printesa? toate fetele cred asta……problema e ca..print nu e cine vrei tu….!!! fiecare cojoc are acul lui!!

    • 1. poate am complexe dar nu sunt din cauza lui fat frumos. :))
      2. pt fiecare este un fat frumos sau o ileana. poate tu ai fost mai ghinionist si nu ai intalnit’o 😀
      3. cine te’a pacalit ca sufar? (cand am scris asta m’am pus in pielea altcuiva asa ca nu’ti mai fa griji de starea mea emotionala)
      4. nu ai de unde sa stii povestea si nici tipul pentru nu e vb de mine =))
      5. si da cred k sunt o mica printesa :X m’au facut ai mei frumoasa tare (norocul meu)
      6 nu caut numai sa arate bine. am altele pe lista mea de prioritati. 🙂 cum ar fi sa fie sensibil (ceea ce clar tu nu esti)
      7. si cat de ac si cojoc… nu’mi plac blanurile si urasc acele

  6. e clar ca te oftici si nu iti place cand cineva iti da un sfat… nu a zis nimic cu rautate dar vad ca faptul ca eu am dreptate in ce zic mai sus te face sa devii incisiva ..si din sensibila – feroce

    • am fost la fel de sensibila cand ti’am spus toate cele de mai sus..doar ca am bagat putin sarcasm. si da ma oftic..atata timp cat nu ma cunosti si totusi spui cu atata staruinta k ma uit dupa „looks”. Si sa ma ierti si tu..dar eu putina rautate tot am perceput. am 20 de ani..si consider k ink am dreptul sa visez. si poate ai dreptate aici : „incearca sa nu te mai amagesti singura!!!!lumea reala e diferita de ceea ce iti imaginezi tu!! „. Multumesc de sfaturi dar inca vreau sa cred in fat frumos si in basme. 🙂 La mos craciun am renuntat..poate o sa renunt si la astea. 😉

  7. Continua sa visezi, nimeni nu-ti poate fura visele! 🙂

    • 😀 nu renunt la ele deocamdata… or sa dispara singure intr’un final. trebuie doar sa mai cresc putintel. ;))

Lasă un răspuns

 
