First love

Inchide ochii! Imagineaza-ti pentru cateva clipe ca esti in locul meu…

Stai pe un scaun… si contemplezi un gand ratacit.

M-am simtit putin data peste cap si am simtit de dimineata ca ceva nu e in regula. Sunt mai fericita ca ieri si mai linistita ca de obicei. Stii vorba aia : ” linistea dinaintea furtunii „…

E ciudat… tot drumul de acasa si pana la biserica nu am facut decat sa fiu absenta. Norii din fata mea prevesteau ploaie, tristete si… mai bine trecem peste asta…

Ajung in biserica, ma asez pe scaun si vocea de langa mine imi spune in soapta : ” Uite-i pe parintii lui… cred ca e si el. „ Pentru prima data in viata mea am simtit cu adevarat expresie ” a-ti ingheta sangele in vene ” . Am simtit-o la propriu. Probabil devenisem alba (in ciuda kilogramului de fond de ten cu doua nuante mai inchis , aplicat de dimineata).  Am simtit fiori pe sira spinarii si am intrat in panica. Stateam tintuita in scaun, de frica sa nu cumva, din intamplare, ochii mei sa vada stafia unui trecut care aproape uitasem ca a existat vreodata. Am trait atata timp autoeducandu-ma sa ignor acea parte din viata desi nu am uitat nici o secunda de acele momente.

Incercam sa-mi creez in minte scenariul : ” Ce sa fac? Sa-l pup? Dar e cu prietena… Nu! Nu e o idee buna. Il salut si apoi plec mai departe ca si cum l-as fi vazut ieri si maine il vad iar, dar poate dupa atata timp m-am schimbat si poate… poate…” …si de aici nu vreau sa va mai spun unde am ajuns.

Mai aveam o singura idee salvatoare : „Plec! Sau mai bine ma inchid in masina si stau acolo bine ascunsa pana ce pleaca toti.” 

Intr-un final revin la realitate si dau un mesaj : ” De ce nu mi-ai spus ca este aici?!?!? „ . Asteptam raspunsul, care in mintea mea era sub forma unei scuze de genu : ” Am uitat! „ sau ” Nu mai veneai daca stiai „ …dar a sunat asa : ” Ai innebunit? A plecat deja! „

Toata frustrarea aceea si nelinistea s-au transformat intr-o clipita…in dezamagire …

” Cum sa nu mai fie?! dar credeam ca…”.

Cine sa ne mai inteleaga?

Acum stau si scriu intr-o agenda intrebandu-ma daca el chiar ar fi fost aici… ce s-ar fi intamplat?

Probabil nimic… dar uite ca raspunsul acesta nu o sa-l stiu sigur niciodata. Cu aceasta ocazie am invatat ceva… prima dragoste va ramane prima si cea mai importanta. Oriunde ai fi… Orice-ar fi… si oricine ai fi…

Asa ca iubeste…:)

~ de sirenes pe 25 Aprilie 2009.

16 răspunsuri to “First love”

  1. Dc in biserica si nu in club…..daca era in club sau la o terasa faceai cumva altceva ?Daca nu era cu prietena si cu parintii reactionai altfel ?

    • Intreaba-ma sa ma intreb. 🙂 in biserica pentru ca acolo s-a intamplat sa-i vad pe ai lui. Si probabil daca era singur..si nu avea prietena reactionam altfel…dar uite ca nu o sa aflu niciodata. Partea buna… este… ca sunt aproape sigura ca nu o sa-l mai vad niciodata pana mor.:D

      • „sunt aproape sigura ca nu o sa-l mai vad niciodata pana mor.:D ” nu spune hop! pana nu sari, prima e prima..asa e…toti tresarim cand auzim numele, glasul, sau observam zambetul ce altadata…a fost …dragoste

  2. Cat de mult pot sa te inteleg si cat de bine spune tipu de mai sus : „toti tresarim cand auzim numele, glasul, sau observam zambetul ce altadata…a fost …dragoste”
    insa partea proasta in ziua respetiva e ca ramasesem incuiata in casa , mama plecase la bise si eu imi uitasem cheile in alta parte si ii dau mesaj Monicai si ea imi raspunde cu mesju de mai sus :)))
    unde dai si unde grapa:)))
    nici macar nu i-a pasat ca sunt in casa incuiata si ca nu pot veni la biserica:D

  3. nu cred ca e doar prima dragoste, cred ca mai toate ne afecteaza asa, si sigur cea mai mare dragoste. de obicei sunt un om pasnic si relaxat dar uneori , cand ceva, orice, imi amintenteste de o anume ea nu mai sunt deloc asa. Acum vreo cateva luni am vazut scris pe un perete : „te iubesc Dana” si mi-au transpirat palmele si am tremurat putin si apoi mi-am zis :” inca te iubesc Dana”. Si nu vreau sa o vad dar nici nu vreau sa uit.

    • de uitat garantez eu ca nu ai cum. si de vazut…. asta tine de fiecare. Eu sunt foarte constienta ca e posibil sa’l vad candva dar… probabil…o sa mai treaca ceva timp. Trebuie terapie :))
      Cum spun profii pe la facultate… trebuie sa ajuti pacientul sa’si invinga teama. Si la fel de probabil este ca dupa ce il vad nu o sa’mi mai pese asa tare… asta ramane de vazut. Sunt cazuri si cazuri.

  4. Sa inteleg ca esti la psihologie sau ceva, frumos profil. Chiar, ceva mai multe despre tine?

  5. bine , asa ma sa fac , 🙂

  6. vai de capul vostru cu dragostea voastra…nu va mai imbatati cu apa rece ..dragostea e ceva mai mult decat un sentiment,,,ce simti tu mai sus e un foc de paie…care se stinge repede…si niciodata nu te intinde mai mult decat ti-a patura, te aburci prea sus si de asta te doare cand cazi;)!!

    • E f posibil sa fie asa cum spui tu. si chiar te-as fi crezut dak nu ar fi trecut 2 ani jumate de atunci. Vorbesti exact ca un amic de’al meu care e la fel de realist ca tine si care mai tot timpul critica ceea ce scriu. Si inca ceva… nu ma doare cand cad pt ca nici macar nu incerc sa ma ridic sau sa ma intind. scriu…e mica mea lume unde totul este asa cum am eu chef. Si sunt curioasa de unde stii tu ce simt eu? 😕 stiam ca trebuie sa cunosti un om ca sa poti sa’ti dai seama de asta… 🙂 (cu adevarat sa’l cunosti)

  7. daca stai putin sa citesti e ai sris..nu trebuie sa te cunosc ca sa imi dau seama ce fel de persoana eti …te regasesti printre randurile scrise de tine…. vezi totul in ceatza,intuneric in loc sa fie altfel! Se zice ca viatza nu e roz….dar daca vrei poti sa ii dai o culoare mai vie…;)

    • am descris ce mi s’a intamplat intr’o zi ploiasa de sambata. zi in care gri predomina. :)) deci nu aveam cum sa scriu de roz.
      Si ma repet… nu sunt trista. sunt momente si momente. nu prea cred k tu esti 100% all the time cu gura pana la urechi.
      Viata mea chiar e roz acum… in afara de criza asta care strik tot :)) in rest e arproape perfect. trust me on this one. M’ar trazni Dumnezeu dak m’as plange de viata mea.

  8. poi atuni scrie si de bine,

Lasă un răspuns

 
