Vise uitate..

De ce inca ma sufoci cu ironie,

Si-ti tratezi viata cu atata prostie?

De ce refuzi sa vezi dincolo de toate,

Si arunci cu vorbe in loc sa faci fapte?

Cand vei invata sa nu te mai joci cu focul…

Si o sa-ti gasesti intr-un final locul?

Poti sa mergi mai departe prin noapte,

Ghidandu-te doar dupa soapte?

Ma innec in ganduri si amintiri,

Incerc sa uit zambete si priviri

Imi pun prea multe intrebari fara raspuns

Si caut in fiecare gest un inteles ascuns…

Ma consolez cu un gand inca neaflat

Si ma ma ascund intr-un vis de mult uitat..

Pun un pas si merg mai departe plangand…

Ma vad langa tine, dar apoi ma trezesc visand ,

Ridic privirea si te caut prin mormane de cuvinte

Ma intorc in timp, dar nu mai gasesc decat morminte,

Te pierd dar apoi te gasesc zambind,

Te caut sperand sa te gasesc iubind.

Adorm din nou…sperand sa te visez cum te visam,

Sa ma trezesc iubindu-te cum te iubeam…

Ganduri frumoase pentru o minte inocenta,

Cuvinte spuse pentru o dragoste absenta,

O poveste fara inceput si fara incheiere

Un basm despre lacrimi si durere …

O farama de curaj pentru a merge mai departe,

Un impuls de a lasa cuvintele si de a trece la fapte

O copila ce vrea ca totul sa fie perfect,

Si un blestem ce impiedica totul sa fie corect,

Un ultim strop de speranta pentru tine…

Si o mare de fericire pentru mine.

Am fost candva asa cum mi’am dorit,

Ai fost candva ceea ce am iubit…

Acum zambesc, te sarut..si pot sa merg mai departe..

M-am hotarat sa trec de la vorbe la fapte.

Copilasul meu vreau sa te stiu fericit de acum ,

Chiar daca nu o sa mai mergem pe acelasi drum .

O sa te privesc din departare…

Asta poate te bucura..sau poate te doare,

Dar nu uita k am fost mereu aici..

Desi ai preferat sa nu te complici.

Un ingeras cu aripi luminate

Sa fie langa tine in cea mai neagra noapte

Sa te ocroteasca atunci cand eu nu sunt

Sa-ti spuna cu dragoste un cuvant

Pentru ca tu sa poti sa te ridici cand iti e greu

Si sa ma simti langa tine mereu.

Acum te las cu un gust amar de nepasare

Si rog Cerul pentru inca un strop de indurare…

Mai scriu un singur gand si merg mai DEPARTE…

” Stiu k am mai spus-o..dar acum trec la fapte. „

” Uneori in spatele unor cuvinte se ascunde o lacrima

Dar deseori nu se ascunde nimic…

Asta depinde doar de cel care citeste. 🙂 „

~ de sirenes pe 24 Noiembrie 2008.

Lasă un răspuns

 
